درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • قسمت 16 «مانکن» منتشر شد+ دانلود قسمت شانزدهم سریال مانکن

    قسمت 16 «مانکن» منتشر شد+ دانلود قسمت شانزدهم سریال مانکن

  • دانلود آهنگ جدید مهراب به نام زمان

    دانلود آهنگ جدید مهراب به نام زمان

  • دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام بی سر و پا

    دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام بی سر و پا

  • دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام کجایی

    دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام کجایی

  • دانلود سریال مانکن - قسمت اول 1 تا 14 و پانزدهم 15

    دانلود سریال مانکن - قسمت اول 1 تا 14 و پانزدهم 15

  • دانلود ریمیکس آهنگ میثم ابراهیمی به نام از دستت

    دانلود ریمیکس آهنگ میثم ابراهیمی به نام از دستت

  • دانلود ریمیکس آهنگ مهراد جم به نام دلمو بردی

    دانلود ریمیکس آهنگ مهراد جم به نام دلمو بردی

  • دانلود ریمیکس آهنگ فرزاد فرخ به نام دیوونه برگرد

    دانلود ریمیکس آهنگ فرزاد فرخ به نام دیوونه برگرد

  • دانلود تیتراژ ابتدایی سریال به رنگ خاک

    دانلود تیتراژ ابتدایی سریال به رنگ خاک

  • دانلود اهنگ جدید ویوان به اسم گل من با بهترین کیفیت

    دانلود اهنگ جدید ویوان به اسم گل من با بهترین کیفیت

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام کجایی
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 19 آذر 1398
  • بازدید : 152 مشاهده

دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام کجایی

” دانلود با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ “

Download music Aron AfsharKojaei

با توام دلتنگی شیرین پریشانم کجایی

باور کن من برای خنده ات میمیرم

 

 

قسمتی از متن آهنگ آرون افشار به نام کجایی

من بی تو هرکجا هستم تو را میبینم

Man Bi To Harkoja Hastam Toro Mibinam
با توام دلتنگی شیرین پریشانم کجایی

Ba Toam Deltangi Shirin Parishanm Kojaie

باور کن من برای خنده ات میمیرم

Bavar Kon Man Baraye Khandeah Mimiram
من برای تو فقط میمیرم

Man Baraye To  Faghat Mimiram
من پریشانم کجایی

Man Parishanam Kojaie

جایی تو کجایی تو کجایی

Jaie To Kojaie
ندارم در سرم جز تو هوایی

Nadaram Dar Saram Joz To Havaie
تو با دلواپسی هام آشنایی

To Ba Delvapasiham Ashnaie
کجایی تو کجایی

Kojaie To Kojaie

دانلود آهنگ با کیفیت 320